Freelance
Marketingafdeling
Til industrienFå jeres egen inhouse marketingafdeling, der både kan lægge markedsføringsstrategier og eksekvere opgaverne.
Skab eller oprethold gode relationer til kunderne
Ikke som de andre ...
Og meget anderledesby Markvig er ikke som alle de andre marketingbureauer. Det er nemlig slet ikke et marketingbureau.
Et marketingbureau arbejder typisk væk fra din virksomhed og har mange forskellige kunder, de hele tiden skal forholde sig til.
Det gør det er svært at komme rigtigt i dybden på virksomheden.
Jeg har få kunder, som jeg sidder hos en fast dag om ugen.
Det gør, at jeg har mulighed for at sætte mig godt og grundigt ind i virksomheden, medarbejderne, produkterne/ydelserne og værdierne.
Hvorfor en freelance marketingafdeling?
5i1MED VÆRKTØJSKASSEN I ORDENFordi det kan ses på bundlinjen!
Ved at bruge én som mig, får I alle ressourcerne inhouse.
Det vil sige at, I skal ikke ud og finde en fotograf, nogen til at håndtere jeres hjemmeside eller en videograf, hvis I skulle få brug for det.
Jeg sidder i virksomheden 1-2 dage om ugen og kan klare 90% - 95% af alle jeres marketingopgaver.
Det betyder at I kan spare mange penge på at hyre eksterne leverandører, der også først skal sætte sig ind i jeres virksomhed for at få det rigtige udtryk, der passer til jer.
Jeg har det professionelle udstyr til foto og video, samt de software licenser, der skal bruges. Jeg skal bare have et tomt skrivebord.
Koordinator
Få en marketingstrategi der passer til jeres brand og virksomhed.Fotograf
Få professionelle billeder af produkter, virksomhed og medarbejdere.Videograf
Få videoer, der skaber stemning og præsenterer produkter.Webdesign
Få en lækker hjemmeside, der viser produkter og hjælper den besøgende til at foretage en handling.Det grafiske
Få en grafisk rød tråd, så det visuelle er på plads på alle de platforme virksomheden er præsenteret på.Billeder
Vi kommer ikke uden om, at kunderne godt kan lide billeder.
Billeder viser produkterne fra deres bedste side. Men er også med til at vise medarbejdere og stemningen i virksomheden.
Kan man ikke bare bruge stockbilleder?
Det meget korte svar er, NEJ! og dog et meget lille ja.
Stockbilleder viser jo ikke sandheden i forhold til virksomheden. De kan ikke erstatte hverken portrætter, produkt- eller stemningsbilleder.
Det lille ja, kommer ind, hvis du skal bruge fyldbilleder i f.eks. blogindlæg på hjemmesiden.
Vær dog opmærksom på at andre kan have købt de samme billeder og brugt dem i en sammenhæng, der ikke passer dit brand.
Få f.eks. lavet en professionel billedebank af medarbejdere, produkter og virksomheden. Så har leverandørene nogle gode billeder, der kan bruges i webshops og andet salgsmateriale.
Videoer
Video er oplagt i forhold til industri og produktion.
Med en video kan du vise processen i en produktionslinje. Det er muligt at benytte sig af time lapse teknikken, hvor det er muligt at vise en lang process på kort tid.
En video kan også bruges til at forklare om noget, der kan være teknisk tungt, eller hvordan en maskine eller materiale skal bruges. F.eks. et arkiv af læringsvideoer.
Hjemmesider
En hjemmeside binder det hele sammen. Her har du mulighed for virkelig, at fange de besøgendes opmærksomhed.
En hjemmeside bliver også indekseret af søgemaskinerne. Det gør at kunderne kan finde ydelser og produkter.
Hjemmesiden giver et struktureret overblik over virksomhedens ydelser og produkter. Her er der en unik mulighed for at gå i dybden med det din virksomhed tilbyder.
Mit hjemmesidedesign er altid skræddersyet, og har stort fokus på kunderejsen.
Det grafiske
Det grafiske er nok det allervigtigste.
Den røde tråd brænder igennem virksomhedens billeder, video, hjemmeside, sociale medier og trykt materiale.
Designstrategi, posters, messemateriale, datablade, flyers, foldere og meget mere.
Jeg klare de fleste af virksomhedens grafiske opgaver.
Lad os tage en snak
Ta' fat i mig og lad os tage en snak om din virksomheds behov og om, hvordan jeg vil hjælpe dig.
Har du kun brug for én af mine ydelser, klarer vi også det.